Followers

Thursday 3 January 2013

Program Transisi

| |

          Pada tahun 2013, saya telah transfer ke tempat mengajar yang baru dari Johor ke Melaka. Sistem pentadbiran kedua-dua sekolah ini mempunyai banyak perbezaan. Saya akan cuba menyesuaikan diri dalam kawasan kerja yang baru ini. Kali ini adalah pertama kali saya ditugaskan sebagai guru darjah tahun 1. Banyak lagi yang perlu saya pelajari lagi. Apakah itu program transisi, ia buat saya panik sangat, mari kita bersama-sama menerokainya.
www.moe.gov.my/bpk/modul_pnp/kit_transisi.htm
 http://www.moe.gov.my/bpk/modul_pnp/prog_transisi.htm

0 comments:

top

Post a Comment

Powered by Blogger.

Time Is Important ^.^

Date Today ^.^

Legoland With my Student ^.^

Legoland With my Student ^.^

Rakan-rakan saya^.^

Rakan-rakan saya^.^

Anak Murid Saya ^.^

Anak Murid Saya ^.^
Sparkly Smiley Star