Followers

Wednesday 14 November 2012

ABM Topic 10 Komik (Tahun 6)

| |

              Sukatan pelajaran pada Tahun 6 adalah semakin susah bagi murid-murid. Jadi, terdapat mereka yang berasa bosan semasa kelas pengajaran dan pembelajaran dijalankan.

              Oleh itu, saya mengambil keputusan untuk membuatkan ABM mengajar dengan menggunakan Powerpoint. Selepas P & P dijalankan, saya mendapati murid-murid tertarik dengan Powerpoint yang saya sediakan ini. Objektif pengajaran dan pembelajaran juga capai sepenuhnya.


              Maka, saya ingin berkongsi dengan rakan-rakan dan murid-murid tentang ABM Powerpoint yang saya sediakan ini.
六年级第十课 连环画

1 comments:

top
Unknown said...

姐姐《连环画》不是五年级的咩?

Post a Comment

Powered by Blogger.

Time Is Important ^.^

Date Today ^.^

Legoland With my Student ^.^

Legoland With my Student ^.^

Rakan-rakan saya^.^

Rakan-rakan saya^.^

Anak Murid Saya ^.^

Anak Murid Saya ^.^
Sparkly Smiley Star