Followers

Tuesday 13 November 2012

Tayangan Bagi Kanak-kanak Tahap 1

| |


Terdapat banyak kursus yang perlu dihadiri pada akhir tahun,
maka terdapat banyak guru yang tidak dapat hadir ke sekolah.

Jika saya diminta untuk menganti kelas-kelas guru yang tidak hadir,
saya akan menjalankan aktiviti menyanyi ataupun bercerita bagi murid-murid tahap 1.

Di sini, saya berkongsi tayangan berikut dengan rakan-rakan sekalian.


^
|
|
|
Lagu-lagu yang senang diajar.


^
|
|
|
Cerita-cerita menarik yang dapat ditayangkan.

4 comments:

top
Unknown said...

Selamat malam ! Ya , saya amat suka dengan cerita - cerita yang ditayang oleh saudari . Cerita - cerita ini akan menarik kanak - kanak dalam pembelajaran mereka .

Unknown said...

Thankz for ur comment! Appreciate it ^.^

Anonymous said...

cerita yang menarik, anak saya juga suka.

Unknown said...

I also like to listening story

Post a Comment

Powered by Blogger.

Time Is Important ^.^

Date Today ^.^

Legoland With my Student ^.^

Legoland With my Student ^.^

Rakan-rakan saya^.^

Rakan-rakan saya^.^

Anak Murid Saya ^.^

Anak Murid Saya ^.^
Sparkly Smiley Star